1

Administratiefactory

Uw administratie volledig digitaal.
Want elke papieren factuur is er één te veel

 

 

Wat doet u als ondernemer liever: administreren of ondernemen?

Het laatste natuurlijk,  want daar ligt uw kracht. Hoornwijck Groep snapt dit. Daarom zoeken wij voortdurend naar  mogelijkheden om onze klanten door toepassing van nieuwe technologie administratief te  ontzorgen. Zodat u de handen vrij heeft voor uw business, geen tijd verspilt én kosten  bespaart. Onze Administratiefactory is hiervan het bewijs. Met deze innovatieve online  oplossing, speciaal ontwikkeld voor mkb‐ondernemers, wordt uw administratie volledig  digitaal verwerkt. Niet alleen uw eigen verkoopfacturen, maar ook al uw inkoopfacturen. Wij  regelen dit voor u. Hoe? Door met uw leveranciers af te spreken dat zij hun facturen  voortaan niet meer naar u sturen, maar rechtstreeks digitaal bij de Administratiefactory  aanleveren. En documenten die u nog per post ontvangt? Of bonnetjes die u met uw  bankpas heeft betaald? U scant ze in, of maakt er een foto van met uw mobiele telefoon, en  mailt ze naar uw e‐mailadres bij de Administratiefactory. Zo handig en eenvoudig is  administreren anno 2017! 

 

De voordelen voor u:  

Meer efficiency door de volledige digitale verwerking van uw  administratie heeft u minder papierhandelingen.  Hierdoor bespaart u tijd en (personeels)kosten. 

Meer inzicht: zodra er nieuwe facturen zijn binnengekomen, ontvangt u van ons een e‐mail.  Door in te loggen op de Administratiefactory kunt u ze online inzien en fiatteren.  Pas daarna worden de facturen in uw administratie verwerkt.  Daarnaast ontvangt u wekelijks of tweewekelijks een betaalbestand met alle facturen die vervallen/bijna  vervallen zijn. Dit bestand kunt u eenvoudig inlezen in uw telebankierpakket. 

Meer overzicht: u kunt uw administratie 24/7 online inzien, waar u ook bent.  Hierdoor bent u altijd up‐to‐date. Via uw dashboard heeft u bovendien toegang tot waardevolle financiële  managementinformatie. Zoals de ontwikkeling en prognose van uw omzet, kosten en resultaat.  Geen droge cijfers, maar visueel weergegeven. Zo weet u in één oogopslag waar u staat en kunt  u actief (bij)sturen. 

 

Meer weten over de Administratiefactory? Neem contact met ons op voor een gratis demo.

'Werken aan onze administratie is plezierig werk geworden'

Reclame- internetbureau

Sinds wij samenwerken met Hoornwijck en onze administratie on line kunnen doen is werken aan onze administratie een plezier in plaats van een “must”. De boekingen doen we zelf, de verdere afhandeling regelt onze vaste contactpersoon bij Hoornwijck. Aangiftes worden altijd ruim op tijd ter goedkeuring aangeboden in het online systeem.

 

André Breedvelt – Bureau Kicker

Contact
 
Park Hoornwijck 2
2289 CZ Rijswijk (ZH)
Postbus 1104
2280 CC Rijswijk (ZH)
Park Hoornwijck 2
2289 CZ Rijswijk (ZH)
Postbus 1104
2280 CC Rijswijk (ZH)
088 - 319 80 80 info@hoornwijckgroep.nl